mastersport.cz
596 633 216
Přihlásit
/
Registrace
Stolní tenis Parkour Výprodej

Vaše nejčastější dotazy

Zkuste odpověď na svou otázku najít zde:

  • Telefonická objednávka
  • Nákup na splátky
  • Sportovní poradna
  • Možnost osobně si zboží prohlédnout
  • Rezervace zboží
  • Výdejní místo
  • Servis a montáž
  • Vrácení zboží
  • Poškozený balík
  • Poškození zásilky zjištěno až po rozbalení
  • Dodaný výrobek je nefunkční
  • Cena dopravného
  • Náhradní díly
  • Jak uplatním slevový kód?
  • Je nutná registrace?
  • Máte další otázky?

  • ? Telefonická objednávka

    Mohu si zboží objednat i telefonicky?

    Ano, samozřejmě je to možné. Naši pracovníci s Vámi rádi vytvoří objednávku a poradí vám ve výběru sportovního zboží z našeho širokého sortimentu v pracovní dny od 8 do 19 hodin na telefonních číslech 774 082 679 nebo 596 633 216. Neváhejte nás kontaktovat.

    ? Nákup na splátky

    Prodáváte zboží na splátky?

    Ano. I u nás si můžete samozřejmě zakoupit zboží na splátky. Splátkový prodej zajišťujeme pro naše zákazníky formou spotřebitelského úvěru společnosti Essox s.r.o. Zde naleznete Podrobné informace a podmínky.

    ? Sportovní poradna

    Nevím si rady s výběrem sportovního zboží?

    Pokud si nevíte rady s výběrem určitého druhu zboží nebo se nemůžete zorientovat v šíři našeho sortimentu zkuste si pročíst články k jednotlivým sportům v naší poradně, která je určena právě vám ke zjednodušení výběru a získání co nejvíce informací.

    ? Možnost osobně si zboží prohlédnout

    Je možné si zboží osobně prohlédnout nebo případně vyzkoušet?

    Jsme sice on-line internetový obchod, ale svým zákazníkům vycházíme vstříc a po domluvě je možné se na poptávané zboží na našem výdejním místě v Ostravě Třebovicích podívat, popřípadě vyzkoušet správně objednanou velikost např.u kolečkových bruslí. Tuto možnost nabízíme zákazníkům u drobného zboží, které je dodáváno smontované.

    ? Rezervace zboží

    Je u vás možné si zboží rezervovat?

    Ano určitě, je to možné a rezervaci zboží dopředu svým zákazníkům doporučujeme. Vyzvednutí objednaného zboží na našem výdejním místě v Ostravě si můžete rezervovat a zkrátíte si tím dobu čekání při vyzvednutí, protože již tady bude pro vás nachystané. Také si můžete rezervovat objednaný produkt, což je výhodné zvláště u malého počtu kusů skladem, nikdo vás s objednávkou nepředběhne.

    ? Výdejní místo

    Kde si můžu objednané zboží osobně vyzvednout?

    Svou objednávku si můžete osobně vyzvednout v Ostravě Třebovicích na ulici Provozní 5560/1b, náš areál se nachází v blízkosti křižovatky s ulicí Martinovskou, cca 200 m od tramvajové zastávky Čistírny. Poté na výdejních místech v Poštomatu a GeisPointu.

    ? Servis a montáž

    Netroufám si na montáž posilovacího stroje, je možné u vás sestavení objednat?

    Ano samozřejmě, zajišťujeme servis a montáž po celé ČR a rádi vám posilovací stroj přímo u vás doma sestavíme. Bližší informace naleznete zde.

    ? Vrácení zboží

    Produkt nesplňuje moje představy. Mohu jej vrátit?

    Ano, nepoužitý produkt je možné do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Zde najdete kompletní podmínky pro vrácení zboží do 14 dnů .

    Pokud zákazník vrací zboží, je zapotřebí vrátit objednávku nepoškozenou a kompletní včetně všech benefitů, které byly zákazníkovi poskytnuty. Pokud tak nebude učiněno, vyhrazujeme si právo objednávku nepřevzít zpět. Zboží je možné vrátit osobně na našem výdejním místě nebo zaslat na naši adresu: Provozní 5560/1b, 722 00 Ostrava-Třebovice

    ? Poškozený balík

    Poštou nebo dodáním přepravcem mi přišel balík, který jeví známky poškození. Jak mám postupovat?

    Pokud zjistíte poškození obalu či samotného zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. Podrobné informace k převzetí zásilky.

    ? Poškození zásilky zjištěno až po rozbalení

    Při převzetí zásilky je patrné, že je poškozena. Jak mám postupovat?

    V případě, že zjistíte poškození po rozbalení zásilky, neprodleně nás kontaktujte. Budeme vaši zásilku reklamovat u přepravce.

    ? Dodaný výrobek je nefunkční

    Dodaný výrobek nefunguje. Jak mám postupovat?

    V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace. Reklamované zboží do Vás odvezeme zdarma v dohodnutý termín na reklamaci. Následně je na naše náklady pošleme zpět na Vaši adresu. Při reklamaci je nutno postupovat přesně dle reklamačního řádu.

    ? Cena dopravného

    Jaká je u vás cena za dopravu?

    Všechny ceny a způsoby dopravy zboží, které vám momentálně nabízíme se dozvíte zde.

    ? Náhradní díly

    Je možnost si k zakoupenému produktu objednat náhradní díly?

    Ano. Máte-li zájem o náhradní díly, napište své požadavky na email servis@mastersport.cz. Naši pracovníci s Vámi domluví vše potřebné.

    ? Jak uplatním slevový kód?

    Obdržel jsem od vás slevový kód, jak ho můžu uplatnit?

    Vlastníte slevový kód? Výborně, jak ho tedy použít? V 1. kroku objednávky, při zobrazení zboží v Košíku jej vepište do pole s názvem "Slevový kód", a dejte "Ověřit". Sleva se Vám odečte z ceny nákupu.

    ? Je nutná registrace?

    Musím se u nákupu u vás registrovat?

    Nakupujete u nás poprvé a nechcete se registrovat? Nemusíte.... V našem e-shopu můžete provést buď jednorázový nákup bez registrace, nebo můžete nakoupit jako náš věrný a registrovaný zákazník a využívat výhody např. dopravy zdarma nad 2.000 Kč.

    ? Máte další dotazy?

    Neváhejte nás kontaktovat na on-line chatu nebo telefonu 596 633 216 a 774 082 679, případně mailu: info@mastersport.cz, rádi vám otázky zodpovíme.

    Váš MASTERSPORT