Reklamace
Reklamační řád
1) Reklamační řád popisuje zásady a principy uplatňované při reklamaci dodávaného zboží. Tento reklamační řád nevylučuje ani neomezuje jakákoliv závazná zákonná práva zákazníka nebo jakákoliv práva zákazníka vůči prodávajícímu.
2) Jestliže se během záruční lhůty vyskytne na výrobku záruční vada zejména způsobená chybnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek (nebo jeho součást či díly) bezplatně opraven nebo vyměněn za nový. Spotřebitel má také právo na odstoupení od smlouvy v případech, které stanoví zákon. Reklamovaný výrobek nebo jeho reklamovaná část musí být kompletní, nejlépe v původním obalu, případně jinak vhodně zabalen. Záruka poskytovaná prodávajícím se nevztahuje na poškození způsobené ohněm, vodou, statickou elektřinou nebo jinou živelnou událostí, nesprávným používáním výrobku, běžným opotřebením, mechanickým poškozením nebo neodborným nastavením, modifikací, opravou nebo nesprávným způsobem použití neslučitelným s návodem k použití, technickými normami či bezpečnostními předpisy platnými v České republice. Záruka se též nevztahuje na poškození výrobku skladováním mimo rozsah teplot od -20°C do 45°C, pokud je tak blíže uvedeno v příslušné dokumentaci výrobku.
3) Dodavatel se zavazuje provést vyřízení reklamace nejpozději do 30 dnů ode dne převzetí uplatnění reklamace, včetně reklamovaného zboží.
Jak zboží reklamovat?
1. Vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
2. Reklamované zboží odešlete zpět k nám jednou z nabízených možností
- SVOZ. V reklamačním formuláři zvolte možnost svoz. Zboží si u vás v předem domluvený den a čas vyzvedne dopravce. V případě neuznané reklamace vám bude cena svozu naúčtována.
- ZASLÁNÍ na své náklady. V reklamačním formuláři zvolte možnost zaslání. Zboží můžete zaslat na své náklady na adresu:
MASTER SPORT s.r.o.
Provozní 5560/1b
722 00 Ostrava - Třebovice
Pokud zboží zašlete poštou na své náklady, poštovné vám bude proplaceno pouze v případě uznané reklamace. - OSOBNÍ DORUČENÍ. V reklamačním formuláři zvolte možnost osobní doručení. Zboží můžete doručit osobně na adresu: Provozní 5560/1b, 72200 Ostrava Třebovice
Balíček s reklamovaným zbožím musí obsahovat:
- název reklamovaného zboží
- konkrétní popis závady
- reklamovaný výrobek nebo reklamovaná část
- kopii dokladu o koupi (faktura), nebo jiný doklad potvrzující koupi
- doporučujeme též přiložit záruční list (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi - stačí kopie)
- adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email na Vás)
Pokud bude reklamace uznána, bude výrobek zpět k vám dopraven na naše náklady.
V případě dotazů nás kontaktujte na naší zákaznické lince: 596 633 216, 774 082 679. Jsme vám k dispozici od pondělí do pátku od 8:00 do 19:00.
MASTERSPORT.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.
Odpovědnost za vady
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků, či lhůt uvedených na fakturách nebo dodacích listech.
Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění.
V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující může přednostně uplatňovat zajištění opravu přímo u nejbližšího autorizovaného střediska provádějícího záruční opravy daného výrobku. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající.
Seznam servisních středisek je obvykle uveden v záručním listu nebo na samostatné příloze. V případě, že tento seznam není uveden, prodávající na požádání kupujícího sdělí adresu na nejbližší autorizované servisní středisko.
Pokud je zjištěno kupujícím při dodání zboží, poškození obalu či zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození.
Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit.
Není-li kupující spotřebitel, je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout co nejdříve - bezprostředně při jeho převzetí, to znamená při dodání. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil všechny vady, které je možné při přiměřené odborné prohlídce zjistit. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Spotřebiteli je ve vlastním zájmu doporučen obdobný postup s ohledem na fakt, že při převzetí věci svým podpisem přepravního listu mimo jiné potvrzuje vnější bezvadnost zásilky. S ohledem na podepsaný přepravní list bude následně případná reklamace vnějšího stavu zásilky vyřízena.
Záruční doba pro osoby, které používají výrobek za účelem podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.